Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 23 augustus 2016

Sneak Peek Weken, week 1.


Het was even aanpoten om met een project te komen. Mijn eerste doos met pre-order producten kwam gisterochtend en ik had 's middags pas tijd om de doos open te maken :(  En dan moet je ook nog iets verzinnen. Maar het is gelukt. Ik heb een leuk setje kaarten gemaakt. Ik kan dit setje rond de Kerst weggeven als ik ergens op visite ga. En ik ga het ook als workshop gebruiken.


Ik heb de notecards en enveloppen gebruikt. En de super leuke set "Candy Cane Christmas" waar jullie nog heel even op moeten wachten. Volgende week, 1 september gaat de Herfst/Winter Catalogus Live. Heb je al kunnen bladeren? Ben jij ook zo enthousiast?
Heb je er nog geen? Dan stuur mij een berichtje. Dan kun je een catalogus gratis ophalen in Etten Leur of met de post tegen verzendkosten.

Ik heb 5 verschillende stempeltjes gebruikt uit de set. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.



Vergeet niet om bij Danielle, Sandra en Hilde (Hilde zet berichten op haar blog als ze tijd heeft, met een eigen café en mooi weer heeft ze het heel druk) langs te gaan deze week. Ook daar vind je leuke projecten met nieuwe producten.


Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.